Tócsni sült hagymakarikákkal és fokhagymás tejföllel
2014. december 17. írta: Húsimádó

Tócsni sült hagymakarikákkal és fokhagymás tejföllel

Tócsni sült hagymakarikákkal és fokhagymás tejföllel

130

Van az úgy, hogy az emberke nem mindig akarja túllihegni a sütés-főzést - ezért találta ki valaki a tócsnit. Én most hagymásan, fokhagymásan képzeltem el - ami aztán gyorsan el is tűnt az asztalról.

A tócsni receptet nem írom le még egyszer, mert ez már megtörtént itt a blogon - de a lényeg az, hogy egy kilónyi burgonya esett áldozatul. Öt-hat fej vöröshagymát felkarikáztam, majd lisztben megforgattam - és tűzforró olajban kisütöttem őket. Szalvétán lecsöpögtettem az elkészült hagymakarikákat, majd jó néhány gerezd fokhagymát tejfölbe préseltem, amihez egy fél doboz joghurtot is tettem, ami nem csak az állag lazításához volt jó, hanem az íze is nagyon kellett a kiváló végeredményhez. És ami még nagyon kell az ízek harmonizáláshoz - az egy jéghideg rozé fröccs Tóth Feri bácsi pincészetéből...

106

107

108

109

112

114

116

117

119

120

121

123

129

130

132

 

süti beállítások módosítása