Tárkonyos, kolbászos burgonyaleves
2015. január 20. írta: Húsimádó

Tárkonyos, kolbászos burgonyaleves

Tárkonyos, kolbászos burgonyaleves

123

Voltak színek és ízek a fejemben és éhesek is voltunk - vagyis valami tartalmas ebédre vágyott a csapat. Hát ez lett belőle...

Az elkészítés rém egyszerű: egy nagyobb lábasban hagymát megdinszteltem, majd piros paprikával összedolgoztam. A burgonyákat meghámoztam, megmostam, majd kb egyenletes méretűre daraboltam. A hagymás, paprikás kombóra húslevest öntöttem, majd jöhettek a krumplik és a fűszerek: tárkony, só, bors, babér, petrezselyem, kömény, na meg egy kevés csípős paprika is ízesítette a lét. Felkarikáztam egy szál félkemény kolbászt, aztán ők is mentek a levesbe, a végén pedig tejföllel tettem teljesebbé az ízvilágot és a levesünk állagát.

026

042

055

064

062

068

070

072

075

127

122

119

118

süti beállítások módosítása