Grillezett kacsacombok - avagy a tavasz első szabadtűzi próbálkozása
2015. április 08. írta: Húsimádó

Grillezett kacsacombok - avagy a tavasz első szabadtűzi próbálkozása

Grillezett kacsacombok - avagy a tavasz első szabadtűzi próbálkozása

162

Kit érdekel, hogy még nincs 100 %-ban tavasz, egy megszállott húsimádó akkor is beizzítja a grillt, ha nem teljesen alkalmas teljesen rá az idő. Volt három kacsacombom, meg egy fél mell - ki kellet próbálnom, hogy milyen, amikor a parázs füstje egy kicsit megcsapja őket.

Azért biztos, ami biztos - bepácoltam a húsokat még előző este, vagyis egy fűszeres, olajos, rozé boros pácot készítettem, majd a beirdalt combokat és a fél mellet egy jénaiba pakoltam. A húsok egész éjszaka ebben a boros pácban álltak, majd másnap előpároltam mindegyiket.

A párolás egy kevés fehérboron történt, fedő alatt, majd amikor már majdnem puha volt a hús - na akkor jött a grillezés. Készítettem egy frankó parazsat, rátettem a rácsot, majd jött a négy husi - és alkalmankénti forgatással gyönyörű aranybarnára sütöttem őket.

A végeredmény fantasztikus lett: kívül ropogós, fűszeres íz, belül pedig omlós, a csontról szinte leváló végeredmény lett.

099

102

104

105

107

137

139

148

151

155

158

160

162

170

173

174

süti beállítások módosítása