Olvasói vélemények
2015. december 10. írta: Húsimádó

Olvasói vélemények

husimado_logo_2.jpg

Az elmúlt pár évben kaptam hideget-meleget a blogommal kapcsolatban. A beérkező vélemények jó része segítő szándékú, építő jellegű vélemény volt, többen igazi lökést adtak a további folytatáshoz - na meg voltak a szürke zónából érkező, sokszor nyomdafestéket nem tűrő trollok is, akiket sajnos moderálni is kellett. Most bemásolok egypár olyan hozzászólást, amelyek megerősítettek abban, hogy érdemes ezt csinálni, nem csak magam miatt, hanem másokért is.

Következzen tehát egy szubjektív válogatás:

  • Hello! Elkészítettem a tárkonyos burgonyafőzeléket a töltött hústekerccsel. Bitang jó lett, köszi a receptet! A főzeléket kicsit megbolondítottam, reszeltem bele kis gyömbért. ;-)
  • Ha valamire azt mondom,hogy nem szeretem az a paradicsomleves... De,ez levesek közül is a legfinomabb amit ettem! :-)
  • Kedves Zoltán, alias Húsimádó! Néhány hete vásároltuk meg Weber típusú gázgrillünket, és ennek kapcsán kezdtem el kutatni a neten grill ételek után, illetve elkészítési ötletekről. Így találtam az Ön blogjára, melyet az elmúlt napokban már jó hosszan visszaolvastam. Ezúton szeretném kifejezni Önnek a gratulációmat! Nagyon tetszik a blogja, az ételei, az egész ízvilág, melyet képvisel, és nem utolsó sorban az írási stílusa, a fogalmazása. Örömmel olvastam az utazási beszámolóit is!  Kívánok Önnek és családjának minden jót, jó egészséget, finom ételeket és még nagyon sok erőt a folytatáshoz!
    • Kedves Húsimádó! Én, aki elélek tésztán, rizsen és salátán bármeddig ráleltem a hozzád hasonlóan hús- és burgerimádó, az újdonságokat, különlegességeket mindennél jobban kedvelő páromra. :-) Nagyon boldog vagyok hogy ráleltem a blogodra, mindezidáig nehezemre esett a különböző húsokat akár íz, akár kinézet szerint megkülönböztetni, nemhogy komplett ételt készíteni belőlük. Sok sok köszönet a receptekért, szinte mindent elkészítek, ami felkerül a blogra, és imádjuk mindketten - még én is szép lassan rákapok a húsevésre :-) Köszönöm köszönöm, a tengeri herkentyűs paprikakrémleves is nagyon finom és siker volt!
    •  Kedves Zoltán! Nagyon klassz a blogod, csak így tovább, gratulálok hozzá, szorgosan fogom látogatni én is. BÚÉK
    •  Gratulálok az egymillióhoz! Megérdemled, mert jó a blogod, jók a receptjeid, bátor vagy saját ötleteket is bevetni.
    •  Sosem jártam még ezen az oldalon, és le vagyok nyűgözve. Végre valaki, aki nem csak a hozzávalókat dobálja fel, hanem fényképekkel illusztrálja a munkafolyamatot is. Így az is bátran belevághat, aki nem mozog olyan otthonosan a konyhában.
    • Az étel őrületesen finom, és valóban étvágygerjesztően néz ki! Ez volt a mai meglepi ebédre, el vagyok ájulva teljesen. Nagyon köszi az ötletet, és a leírást.
    • Gratulálok! :) És örülök a sok posztnak melyek a grillről készülnek. Jómagam is a grillezést preferálom a leginkább, igaz én csak faszénen szoktam. De nem gondoltam volna hogy a gázos is ilyen jó lehet.
      További jó blogolást!
    • Tisztelt Húsimádó!
      Már több mint 1,5 éve követem a blogját (mint valami fanatikus) de mivel nem vagyok egy kommentelő típus ezért eddig nem is tettem meg, viszont emellett már nem tudok elmenni szó nélkül :) A képek, a hús valami gyönyörű. És nagyon jó ötletnek tartom az így történő füstölést.
      Minden elismerésem az oldallal és az ételekkel kapcsolatosan! Számos receptjét kipróbáltam már (bőrös malaccomb, nápolyi húsgolyók nameg a mennyei oldalasok... stb.) és még egyikben sem kellett csalódnom :)
      Remélem még sokáig vezetni fogja a blogot, így ötleteket adva nekem a sütésekhez - főzésekhez
      Összességében: gratulálni szeretnék mégegyszer, és megragadva az alkalmat Boldog 50. születésnapot is kívánok egyben!
    • Nagy szerencse, hogy éppen most laktam jól házikolbásszal, különben biztosan csorogna a nyálam.
      Na jó, egy kicsit így is csorog :-))
    • Mit mondjak? Megint elvarázsolt a remek recept. Nagyon tetszenek, amiket készítesz.
    • Kedves Húsimádó:))  Megéreztem, hogy ma is be kell néznem hozzád:) Hát, nagyon köszönöm, nagyon jó recept és nagyon szép munka. Mondom, nem győzlek dícsérni. Csak, úgy a képről is látszik a jókedvvel készített ételért a türelemmel együtt.  Hétvégére tervezem a karajt megcsinálni, amit Tőled "ellestem"..:) Ügyes vagy!
    • Megvan a hétvégi kajám. Köszi. A képek egyszerűen szuperek. Önmagukért beszélnek még recept sem kell:)))
    • Hűha, Te aztán belehúztál a betűvetésbe :) Nagyon jó írások születtek, tetszik a stílusa és a hangulata is, gratulálok. Laikusként pedig már azon is bámulok, hogy milyen kézműves sörök is léteznek itthon. Azt hiszem én is el fogok majd látogatni egy ilyen rendezvényre.
    • A gasztroblogokkal az a bajom általában, hogy a főzést valami rituális tevékenységnek, varázslásnak tartják, holott a legjobb szakács az, akinek természetes, hogy mindennap jó dolgokat készít. Nem kell mindig kaviár!
      "Természetesen" engem is a címlap vezetett ide, de azért maradtam is, mert számomra tetszetős módon közelíted meg a témát. Semmi pátosz, semmi önfényezés. Csak egy kis hangulatteremtő sztori indításnak, aztán követhető munkafolyamat remek képekkel. Nyilván azért is tetszenek az itteni írások, mert a végeredmény is szimpatikus.

 

Köszönettel: Hegyvári Zoltán - Húsimádó

süti beállítások módosítása