Gombás és darált húsos hasék
2015. december 11. írta: Húsimádó

Gombás és darált húsos hasék

144

Akik vissza-vissza járnak a blogomra ( vagy személyesen az otthonunkba ), azok tudhatják, hogy elég gyakran készítem ezeket a finomságokat, de egyszerűen nem tudom kihagyni, hogy ne fényképezzem le őket, mert annyira szépek. Na meg finomak is...

Ez egy kreatív kaja - vagyis én általában abból készítem, ami van itthon. Most egy kicsit tudatosabb voltam, vagyis kimondottan ezt a kétféle verziót terveztem elkészíteni - na meg egy spenótosat is, de abból aztán más lett...

Először elkészítettem a húsos tölteléket, ami vöröshagyma dinsztelésével kezdődött, majd a serpenyőbe dobáltam a sertés darált húsokat. Só, bors, bazsalikom és petrezselyem ment bele mint fűszer, majd hagytam, hogy a hús kifehéredjen. A majdnem kész darált húsra paradicsom sűrítményt adtam, majd készre főztem az egészet.

A másik töltelékem gombás lett: ehhez szintén hagymát dinszteltem, majd a feldarabolt erdei csiperkék érkeztek a serpenyőbe. Hagytam, hadd fonnyadjanak meg egy kicsit, majd jött a só és gazdagon bors, és oregánó.

Elkészült a két a töltelék, most már jöhetnek a leveles tészták. Hasonló méretű téglaalapú darabokat vagdosok ki, majd kiskanállal adagolom a tölteléket a tésztákra - illetve be is irdalom őket, hogy majd sütés közben szépen kis nyíljanak.

Kézzel összenyomkodom őket, lekenem őket tojással, szórok rájuk magocskákat - sütőpapíron pedig mennek az előmelegített sütőbe. Ennyi... és semmi más.

019

husimado_logo_500.jpg021

025

028

029

030

034

099

100

102

104

105

106

120

123

125

126

128

143

144

süti beállítások módosítása