Pikáns grillkolbász töltése és sütése | Húsimádó VLOG #1
2017. július 31. írta: Húsimádó

Pikáns grillkolbász töltése és sütése | Húsimádó VLOG #1

IMG 9538

Ismét kedvet kaptam a grillkolbász sütéshez, de sajnos a korábbi töltések már elfogytak, így ismét megkerestem Kőrös Károlyt  ( a Böllérbolt tulajdonosát ),  hogy mit tud ajánlani a kínálatukból. Ő ismét nagyon készséges volt, gyorsan intézkedett és postázott - a csomag pedig tele volt mindenféle jóval: fokhagymás, borsos, na meg pikáns grillkolbász fűszerkeverékkel, füstölt paprikával - de természetesen nem hiányozhatott a 25 m-es juhbél sem. Nekem elsőre a pikáns fűszerkeverék jött be - úgyhogy most nem saját fűszer keveréket használtam, hanem ezzel dolgoztam.

A hentesnél 1,5-1,5 kg marhanyakat és sertéscombot daráltattam, majd hazaérve egyből a hőtőbe tettem a kétféle húst. Mivel a fűszer keverék már eleve sózott, így nem volt más dolgom, mint a húshoz bekevertem a keveréket, majd 3 órára ismét hűtőbe került a massza.

A juhbélből kivettem 3-4 darabot, langyos vízbe áztattam őket, majd kezdődött a töltés. A teraszon nem volt hideg, úgyhogy pörögni kellett... A szokásos módon megtöltöttem a juhbeleket, majd ismét hűtőbe tettem a kész kolbászkákat - egy pár darabot pedig frissen el is készítettem a grillen. 

Nem lihegtem túl a dolgot, vagyis egy-egy tortilla lap, kevés saláta alap, bbq szósz, kevéske mustár - és már kóstolhattuk is, hogy valójában milyen lett a végeredmény. Nos jelzem, nagyon finom. Tényleg pikáns, közel sem csípős, mégis ízletes - miközben a kolbászok roppanósak, zamatosak.

Bizonyára feltűnt, hogy beágyaztam egy videót is, ami már egy új korszakot is jelent a blog életében, vagyis ez már egy videós blog - azaz arccal és hanggal is vállalom a tetteimet. Remélem tetszeni fog Nektek, és ha igen, akkor iratkozzatok fel, mert jönnek az újabb szösszenetek!

IMG 6236

IMG 6227

IMG 6228

IMG 6234

IMG 6313

IMG 6314

IMG 9505

IMG 9507

IMG 9515

IMG 9517

IMG 9538

IMG 9543

Iratkozz fel, hogy mindig értesülhess a legfrissebb videókról:

youtube.jpg

 

Együttműködő partnereim voltak:

myactioncam.jpg

boller_logo_2.jpg

süti beállítások módosítása