A nulladik nap
2018. március 02. írta: Húsimádó

A nulladik nap

img_20180302_130352_hdr.jpg

Tegnap leadtunk minden melót, bár teljesen hihetetlen, de sikerült utolérni magunkat. A mai délelőtt azért még a tényleges csomagolással telt, na meg azzal, hogy milyen cuccok kellenek a 28 fokos hőmérséklethez. Reggel még le akartam ugrani lemosni a kocsit - mert hát tiszta só szegényke - de rájöttem, hogy most is esik a hó, azaz tök fölösleges művelet lenne. Azután meg Pesten fog állni az autó, vagyis nem sok jelentősége lett volna küzdeni vele.

Még hajnalban elintéztem a repcsi jegyeket, vagyis a helyfoglalást. Gyakorlatilag napok óta agyaltam rajta, hogy a BA ( British Airways ) hogy áll ehhez a projekthez, mert mostanában inkább fapadosokon utaztunk, ott pedig tudom, hogy fizetni kell a jobb helyekért. Nos itt is ez a helyzet, vagyis ahogy felmentem az oldalukra, azt írták, hogy 4-4 ezer forint a Londonig szóló fix hely, míg a Mexikóvárosba szóló úton 9-9 ezer pénzt kellene fizetni. Na ennél azért sóherebb vagyok, úgyhogy megvártam azt az időpontot, amikortól ingyenesen lehet foglalni, ami reggelre esett. A BA egyébként tök jó applikációt rakott össze, úgyhogy a telefonon, az ágyból el tudtam intézni a "papírmunkát". A lényeg az, hogy mindkét járaton ablak melletti helyeket kaptunk, vagyis "spóroltam" egy csomó zsetont. :-D

screenshot_2018-03-02-13-12-18-530_com_ba_mobile.png

A jegyeket tök fölösleges kinyomtatni, mert mindkettőnk telefonjában ott van az applikáció, meg a két-két jegy - de azért én csak beugrottam az irodába, mert ebben azért konzervatívak vagyunk. Valahogy szeretem a kezembe venni a tényleges repjegyet - bár a srácaim és az Ő korosztályuk már csak a telefont mutogatják a becsekkolásnál.

A bőröndök szépen megteltek, de nem estünk túlzásba, azt hiszem. 2x23 kg poggyászt lehetne feladni a reptéren, én lemértem a mi bőröndjeinket, de csak 16-17 kiló között mozognak. A kézi poggyászokkal sem lesz sok gond - az én fotós hátizsákomban azonban annyi fotós cucc, kütyü van, hogy lesz mit átvilágítani... 

Délután indulunk Pestre a srácokhoz, ugyanis Viktoréknál fogunk aludni, majd hajnalban taxival ugrunk ki a reptérre. Este még Tamáséknál lehet, hogy tartunk egy kis házavató/szülinapi bulit - de a részünkről ez csak jelképes lesz, mert azért reggel nem szeretnénk lekésni a gépet egy átmulatott éjszaka után.

Most rendeltem meg online a taxit is (TaxiPlus ), amit az előbb vissza is igazoltak, vagyis lassan minden összeáll.

Még egy fontos infó. A mexikói vendéglátónk jelezte, hogy nem árt beszélni a bankunkkal a debit és credit kártyánkkal kapcsolatban. Ők és néhány ismerősük ugyanis úgy járt, hogy a magyar vagy német bankkártyájuk az első mexikói felhasználás alatt tiltás alá került - lévén a bank azt hitte, hogy a kártyát ellopták vagy klónozták, így automatikusan le is tiltották. Tehát míg suhantunk a szakadó hóesésben az autópályán, addig Eszti felhívta az OTP és az MKB telebank szolgáltatását - és lejelentette, hogy a kártyákat a következő napokban Mexikóban fogjuk használni. Ez tipikusan a jobb félni, mint megijedni este, de úgy gondolom, hogy nagyon gáz lenne egy letiltott bankkártyával a kezünkbe állni egy benzinkúton vagy egy üzletben, míg mások türelmetlenül várnak ránk. Most már ez is pipa. :-)

Tehát mára ennyi, holnap már szerintem csak a londoni reptérről írok, de majd meglátjuk.

 

süti beállítások módosítása