Játék - Ismerjük meg egymást!
2014. február 02. írta: Húsimádó

Játék - Ismerjük meg egymást!

Játék - Ismerjük meg egymást!

Ezt a játékot Szera indította útjára, azzal a kedves gondolattal, hogy így kicsit jobban megismerjük egymást és megtudjuk kit is rejtenek a blogok, melyeket oly sokan meglátogatunk. :)

Engem Szócsi Erika, a "Hogy legyen sütnivalód! avagy mohamama főzicskézik" blog szerzője hívott meg a játékra, amit szívesen elfogadtam, és ezúton is köszönök neki.
 
A játék szabályai:
Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy meghívtad őket a játékra.

7 dolog ami én vagyok:

Én.jpg

1. Hegyvári Zoltán vagyok, gépészmérnökként végeztem, jelenleg pedig ingatlan értékbecsléssel, vagyonértékeléssel, szakértői tevékenységgel foglalkozom a nejemmel, Eszterrel a közös családi cégünkben.

2. Három, gyakorlatilag felnőtt fiunk van: Ádám középsúlyos értelmi sérültként él teljes életet velünk, Viktor a Műszaki Egyetemen elsőéves mérnök-hallgató, Tamás pedig jövőre végzi el a középiskolát, Ő inkább humán beállítottságú - és imád főzni.

3. Két nagyon jó fej kutya még a család része: Gogó már 12 éves, Samu pedig 1,5 éves cocker spániel - ők is előszeretettel fogyasztják a finomabbnál finomabb csontokat, amik a konyhánkból kikerülnek.

4. Egerben élünk, abban a városban, ami az egy egyik legjobban élhető városa az országnak, és ahova mindig szívesen várunk barátokat, ismerősöket, mert biztos jól érzik itt magukat.

5. Kétlakiak vagyunk, mert bár Eger nagyon sokszínű, de nincs élővize, így tavasztól késő őszig szinte minden hétvégén a Tisza tó mellé, Sarudra megyünk, ahol a falu központjában van egy házunk. A kerti grillezések, bográcsozások, baráti party-k, csónakázások, horgászások élményei kötődnek ide mindannyiunknak.

6. Áprilisban lesz egy éve, hogy egy hirtelen ötlettől vezérelve elindítottam a blogomat, csak úgy magamnak, hogy megmaradjanak a kísérleteim, a próbálkozásaim. Eszter ( a nejem ) mellett nagyon nehéz dolgom volt, mert Ő nagyon klasszul és változatosan főz, de nyaranként a kerti grillezéseket átengedte nekem. Manapság a hétvégéken már tehermentesíteni tudom a konyhában, nekem pedig egy tök jó hobbivá vált a sütés-főzés. ( Eszter pedig még több süteményt, tortát és édességet készít, úgyhogy Ő sem marad ki a konyhai tevékenységből )

7. A blogom neve "Húsimádó", mely nagyban jelzi a hovatartozásomat a gasztro bloggerkedés világában. Természetesen nem csak és kizárólag húsokat sütök-főzök, nagyon szeretem a tartalmas leveseket, néhány reggeli étel és húsmentes étel mellett elférnek az általunk elfogyasztott borokról szóló posztok, na meg szeretem a kézműves söröket és a gasztronómiával kapcsolatos rendezvényeket is megjelentetni az oldalamon.

Akiket szeretettel meghívok:

Andrass9:  blogkocsma.blog.hu/

Csaba:  gyomber.hu/

Motoros konyhája:  motoroskonyhaja.blog.hu/

peterhungary87smacznego.blog.hu/

sajtosbrokkoli:  kajapiazongora.blog.hu/

fincsanindzsa:  fincsa-nindzsa.blog.hu/

ko123la:  cookta.blog.hu/

süti beállítások módosítása