Baconbe tekert, grillezett hekkfilék
2016. június 29. írta: Húsimádó

Baconbe tekert, grillezett hekkfilék

IMG 7939

Ahogy azt az előző posztban is olvashattátok, készítettem egy "hagyományos", paprikás lisztben megforgatott hekket, másnap pedig valami más verzióban gondolkodtam. Az alap koncepció az volt, hogy kifilézem a két halat, majd kisebb darabokban kerülnek a grillrácsra. Amint kifiléztem a hekkeket, alaposan be is sóztam őket, majd egy-egy baconbe tekertem mindegyiket. Fűszerként bors és majoranna került még rájuk - majd a tegnapi grillezéshez hasonlóan indirekt módszert választottam, vagyis csak a két szélső láng égett, és az is csak takarékon. 

A baconös filéket félidőben átforgattam, és már érezhető volt a sikeres befejezés. A kíméletes grillezés, a mérsékelt fűszerezés egy nagyon finom, omlós végeredményt hozott a tányérunkra, ami sokkal meggyőzőbb lett, mint a "balatoni" recept.

IMG 7900

IMG 7903

IMG 7913

IMG 7920

IMG 7925

IMG 7928

IMG 7891

IMG 7895

IMG 7897

IMG 7941

IMG 7934

IMG 7947

süti beállítások módosítása