Fokhagymás, mustáros sült csirkecombok
2014. január 16. írta: Húsimádó

Fokhagymás, mustáros sült csirkecombok

Fokhagymás, mustáros sült csirkecombok

032

Többször is készítettem már mustáros húst ( sertés és csirke húsból is ), de most egy kicsit másra vágytam, így kísérletezgettem egy kicsit.

Az első dolog, ami igazán érdekelt, az a sült fokhagyma volt, amit a következőképen csináltam meg. Az egész  fokhagymákat keresztben kettévágtam, majd egy pizza sütő lapon bedobtam őket a sütőbe olyan 220 C-ra. Közben a csirkecombokat kicsit beirdaltam, besóztam, majd kevés olajon elősütöttem - csak azért, hogy a bőr és a hús egy kis kérget kapjon.

Viszonylag hamar megsültek a fokhagymák, amiket tök egyszerűen ki lehetett nyomkodni a héjukból - az illatuk pedig betöltötte az egész konyhát. Villával összenyomkodtam őket, majd mustárral és tejföllel összekavartam a három összetevőt.

Az elősütött húsokat bőrrel lefelé belefektettem egy tepsibe, megszórtam rozmaring levelekkel és őrölt bazsalikommal őket, majd megkentem a mustáros, fokhagymás, tejfölös masszával a felületüket - és ment az egész a sütőbe. 200 C-on sütöttem az egészet, majd amikor már megpuhultak, akkor kész is volt a mutatvány.

004

012

013

014

018

007

010

011

019

021

023

025

026

030

032

süti beállítások módosítása