Tavaszi tekercs
2014. május 04. írta: Húsimádó

Tavaszi tekercs

Tavaszi tekercs

237

Többnyire konyhai kísérleteimről és egyéni sikereimről szoktam posztolni, nem gyakran kerülnek az oldalakra a nem igazán sikerült ételek - ezen most változtatok. Készítettem tavaszi tekercset, vagy valami hasonlót - ami egyébként finom lett, de nem lett életem főműve. Na meg közben egy pár már eleve a kukában végezte... De hát van ilyen.

A recept lényege, hogy mindenféle zöldséget ( répa, cukkini, káposzta, ... ) keskeny csíkokra szeletelek, majd kevés olajon megpárolom az egészet. Közben sózom, borsozom, ízlés szerint fűszerezem ( chili, gyömbér, petrezselyem, ... ) és ez a rész kész is van.

Jönnek az üzletben megvásárolható rizslapocskák. Engem anyukám lepett meg egy adaggal, amiben volt vagy 15 darab áttetsző kerek lapocska, melyeket forró vízbe kell beáztatni, majd megtölteni. Én a leírtak szerint beáztattam a lapocskákat, de jöttek a problémák. Csúszik mint az állat, na nem baj, lefektetem a pultra, úgy töltöm meg őket. De valahogy nagyon bénán néznek ki, van olyan lapocska, ami összeragad egy másikkal, sőt volt olyan, ami szétszakadt. Na nem ragozom, de vagy 3-4 darab egyből a kukában végezte, a többit azért kisütöttem. Formára elég gáz lett az egész, nem lett két ugyanolyan - de ízre finom lett mind. De hát nem csak az ízért, hanem a látványért és az élményért is főzünk - tehát én úgy döntöttem, hogy tavasz tekercset ezen túl kínai barátainknál fogunk csak enni - én biztos nem fogok vele bíbelődni. :-D

145

148

149

150

174

176

177

226

227

230

233

235

237

süti beállítások módosítása