Könnyű nyári grill ebéd
2016. augusztus 15. írta: Húsimádó

Könnyű nyári grill ebéd

IMG 8893

Két gyönyörű, néhány hónapos kislányt és a szüleiket vártuk még a múltkor - egy sima nyári hétköznapon. Mivel reggel még egy kicsit dolgozni is kellett, na meg a nagy sütés-főzés helyett inkább a kis csajokkal és a szülőkkel akartuk az időt tölteni, így egy nagyon gyors, idő és energia kímélő fogást találtam ki - amit aztán a teraszon gyorsan meggrilleztem. 

Hozzávalók:

  • fejenként 1/2 csirkemell
  • joghurt
  • Fajita fűszerkeverék a Fűszerésztől
  • fejenként 2 fej burgonya

A csirkemelleket vékonyabb csíkokra szeleteltem, majd egy nagyobb tálba dobáltam őket. Készítettem egy joghurtos, Fajita-s keveréket, amit alaposan összedolgoztam a húsokkal. Betettem az edényt a hűtőbe, és hagytam hogy az ízek átjárják a csirkemell csíkokat.

A nagyobb méretű burgonyákat hosszában felszeleteltem - se túl vékony, se túl vastag szeletekre gondoltam, hogy majd klasszul át is süljenek. Átkentem őket olivával, alaposan be is sóztam mindet - vagyis nagyjából minden előkészület megtörtént.

Miután a két kis hölgy betermelte a saját pépes ebédjét és álomba is szenderültek, mi kivonultunk a teraszra, és már izzott is a grill. A csirkemell csíkokat egy-egy fapálcikára húzgáltam, majd mentek is a rácsra. 

A fajita-s fűszerből és a joghurtból készítettem egy könnyű mártást, majd gyorsan tálaltunk is. Mire a két csaj felébredt, mi már meg is ebédeltünk - úgyhogy tényleg gyorsak voltunk.


IMG 8753

IMG 8756

IMG 8758

IMG 8760

IMG 8759

IMG 8766

IMG 8769

IMG 8770

IMG 8773

IMG 8771

IMG 8855

IMG 8856

IMG 8860

IMG 8861

IMG 8881

IMG 8883

IMG 8895

IMG 8893

süti beállítások módosítása