Egy újságcikk és egy étel születése
2016. április 10. írta: Húsimádó

Egy újságcikk és egy étel születése

hm-i_hirlap_500_1.jpg

A múltkoriban munkába menet kaptam egy telefont, hogy a megyei újságban rólam és a blogomról írnának egy pár sort, majd egy nagyon szimpatikus újságíróval - Szomszéd Eszterrel - beszélgettünk egy jó órát. Én csak beszéltem, beszéltem, Ő jegyzetelt, majd Korsós Viktor fotós berobbant a konyhánkba, ahol főzés közben kattintgatott ezerrel. Született ebből egy klassz cikk - és ami külön megtiszteltetés, hogy három olyan étteremmel együtt ( St. Andrea Borbár, Macok és Zsálya ) szereplek egy oldalon, akik meghatározói a mai gasztronómiának. Köszönet a figyelemért és a cikkért mindenkinek, aki részt vett benne. :-D

A cikkért kattints a képre...

vagy az online felületen olvasd el:      heol.png

 

És ha már gasztro blogger vagyok, akkor következzen egy étel, ami a fotózás előtt és alatt készült, vagyis:

Paradicsomos húsgolyók pennével és parmezánnal

Mivel fotózásról volt szó, így egy nagyon egyszerű ételre gondoltam - azaz nem akartam egy több órás projektbe belevágni, mert akkor nem tudunk a képekre, a beállításokra koncentrálni. Egy nagyobb edénybe beletettem 40 dkg darált sertéshúst, zsemlemorzsát, két tojást, darált vöröshagymát - amiket alaposan, kézzel összedolgoztam. Só és bors ment még a masszába, majd kb azonos méretű gombócokat készítettem. 

Egy nagyobb serpenyőben olajon fokhagymákat kezdek pirítani, majd a gombócokat elősütöm. Amint elkészülnek, kiveszem őket, lecsöpögtetem - majd megfőzöm a penne tésztákat is. Én a főzővízbe szoktam tenni szárított bazsalikomot is - így a tészta íze egy kicsit karakteresebb lesz. 

A serpenyőt kiöblítem, majd Eszterkém olaszos paradicsom csodáját veszem elő, amit a húsgombócokkal klasszul összerottyantok. Forró a tészta, gőzölögnek a paradicsomos húsgolyók - vagyis tálalhatunk. Korsós Viktor fotóz, én kiszedem a pennéket egy mély tányérba, érkeznek a gombócok, reszelek parmezánt, majd tépek egy kevés friss bazsalikomot. Kész a vacsi és kész a fénykép is.

IMG 4093

IMG 4094

IMG 4096

IMG 4098

IMG 4101

IMG 4103

IMG 4108

IMG 4111

IMG 4115

IMG 4117

IMG 4118

IMG 4121

IMG 4126

IMG 4540

IMG 4543

 

süti beállítások módosítása