Pácolt, grillezett tarjaszeletek
2016. július 20. írta: Húsimádó

Pácolt, grillezett tarjaszeletek

IMG 8604

Amint azt az előző posztban is írtam, egy nagyobb tarjából kétféle húst terveztem sütni - amiből most jöjjön a második verzió. A kétféle pácolás egymás után történt, de ez az adag hús két napot pihent a hűtőben, vagyis ha lehet, akkor még jobban átjárta a páclé, szaftosabb, ízesebb lett.

Elsőként ujjnyi vastag szeleteket vágtam a tarjából, amelyeket egy jénai tálba pakoltam. Kevés mustárral megkentem őket, majd őrölt borsikafűvel, sóval és fokhagyma granulátummal szórtam meg a tetejüket. Ahogy megvolt a fűszerezés, azt követően egy kicsit összeforgattam a szeleteket, hogy a fűszerek egyenletesen járják majd át őket, majd felöntöttem a tálat sörrel. Lélegző fóliával lezártam a jénait, majd ahogy már jeleztem - két napra ment is pihenni a hűtőbe az egész edény.

Vasárnap a grillt takaréklángra állítottam, majd a tarjaszeleteket lassan, kímélő sütéssel grilleztem meg - természetesen némi forgatás és sörrel locsolgatás mellett. 

Talán az egyik legegyszerűbb grill étel, de nekünk mindig nagyon bejön - a végeredmény pedig mindig sikeres.

IMG 8184

IMG 8207

IMG 8210

IMG 8216

IMG 8218

IMG 8220

IMG 8577

IMG 8576

IMG 8579

IMG 8581

IMG 8589

IMG 8591

IMG 8594

IMG 8596

IMG 8603

IMG 8600

Sokan vannak velem a FB-on és az Instagramon is, de aki szeretne ott is követni, annak ajánlom az alábbi linkeket:

facebook_1.jpg

insatgram.jpg

süti beállítások módosítása