Grillszendvics miccsel és zakuszkával
2016. június 27. írta: Húsimádó

Grillszendvics miccsel és zakuszkával

IMG 7757

Igazi meccsnézős szendvics, gyorsan elkészül, kiválóan lehet rá sörözni, fröccsözni - és nem mellesleg nagyon finom és laktató. Én ezt a szendvicset még a Magyar-Portugál meccsre készítettem el, amikor a barátaink nálunk szurkoltak, én pedig ki akartam tenni magamért. Az első félidőt még a nappaliban néztük, majd a szünetben beindítottam a grillt, aztán a második félidőt már a teraszon izgultuk, szurkoltuk végig.

A mics receptjét az előző posztban olvashatjátok, a zakuszkáét pedig itt tudjátok végig követni. A szendvics összeállítása rém egyszerű: a húsrudakat klasszul átgrillezzük, a bucikat kicsit átpirítjuk szintén a grillrácson, majd megkenjük zakuszkával őket, érkezik 2-2 db mics, egy kevés mustár - és már lehet is falatozni.

Az EB számunkra sajnos befejeződött, de személy szerint nagyon büszke vagyok a srácokra - igazán emelt fővel jöhetnek haza a sportolóink. Nyáron még lesz egy nagyszerű olimpia is, úgyhogy lesznek még szurkolói fogások a teraszunkon, várok mindenkit szeretettel a blogomon. Ja, Hajrá Magyarok!!!

IMG 7754

IMG 7753

IMG 7751

IMG 7756

IMG 7758

süti beállítások módosítása