Pénteki készülődés a weekend-re
2013. június 21. írta: Húsimádó

Pénteki készülődés a weekend-re

Pénteki készülődés a weekend-re

Aki olvasgatta már a blogomat, annak feltűnhetett, hogy sem a múlt hét végén, sem a héten nem írtam semmit. Ennek az az egyik oka, hogy pont egy hete egy csodaszép szállodában lógattuk a lábunkat és tömtük a hasunkat a Mátrában - gyakorlatilag kényeztettük magunkat. A felszolgált ételeket leírni sem tudom, de azért loptam ötleteket, amit majd igyekszem megvalósítani.

A héten azonban annyi meló volt ( és ezer fok ), hogy esténként örültünk, hogy luk van a ...   De jön a hétvége, lehet pácolni, grillezni, pancsolni a Tisza tóban - úgyhogy délelőtt leléptem a FŐNÖK elől ( aki valójában a feleségem ) és vettem a szomszéd húsboltban egy rakat gyönyörű tarját, amit bepácolok, illetve vettem 1,5 kg csirkeszárnyat, ami Motoros barátunk sörös pácával fog elkészülni. ( Persze ezen is csavarok majd egy kicsit, mert megbolondítom mézzel is... ) Azért meg kell mondanom, hogy nagyon kiakadtam, hogy mennyiért árulják mostanság a csirke mellett, ami talán a legkímélőbb húsétel lenne - szóval 1.690 Ft/kg !!! Neee mááár... Szóval drágább mint a sertés karaj, meg bármi más. Miért? Abban az országban, ahol mindenhol kapirgáló csirkéket kellene látnom, ott ne legyen már ennyi egy kiló csirkemell !

Na kidühöngtem magam, délután indulunk Sarudra, sütök-főzök a népes családomra - mert a középső fiam készül a szóbeli érettségire, anya pedig hétfőn vizsgázik energia tanúsításból - úgyhogy én leszek a hadtáp. A hét elején jelentkezem a fotókkal és az ételekkel.

Ja, és holnap Poroszlón "Kakas szépségverseny" is lesz, meg Bogrács fesztivál - úgyhogy reményeim szerint erről is beszámolok.

Aki megtalál a tömegben, annak fizetek egy kör sört, úgyhogy találkozzunk Poroszlón vagy Sarudon. :D

http://poroszlo.hu/upload/cms/Kakas.jpg

süti beállítások módosítása