Almával töltött csirkemellek grillen
2013. augusztus 04. írta: Húsimádó

Almával töltött csirkemellek grillen

Almával töltött csirkemellek grillen

Mióta bloggerkedésre adtam a fejem, azóta nem csak írom a bejegyzéseket, hanem sokat olvasok is a „kollégáktól”. A múltkor egy hölgy blogját olvasva, egy nagyon jó ötletet láttam – csirkemelleket beirdalt, majd a hasítékokba alma szeleteket tett, mindezt pedig bacon-be göngyölte, és kisütötte. Én az alapötletet teljesen átértelmeztem – és ez lett belőle.

Gyakorlatilag annyi az egész, hogy egy szép csirkemellet hosszában bemetszek, úgy hogy egy jó nagy zsebecske alakuljon ki. A szétnyitott mellekbe felkockázott alma darabokat teszek, alaposan megsózom és fűszerezem. Én most a legprosztóbb megoldást választottam – egyszerű grill fűszert szórtam rájuk, lévén nyaralunk, csak semmi faxni. A melleket ezek után összezártam, kicsit lelocsoltam olívával majd alufóliába csomagoltam, grillrácsra tettem, és időnként forgattam.

Amikor már az alufólia külső  része kezdett elszíneződni, akkor megnéztem, hogy átpárolódott-e a husi – és amikor igen, akkor kicsomagoltam őket, és szintén a grillrácson arany barnára pirítottam a hengereket. Köretként szintén alufóliában sült, olívás, bacon-ös, fűszerzett krumplikat tálaltunk.

Nagyon egyszerű, gyors és látványos grill étel lett belőle – közben lehet jókat dumálni, fröccsözni, nem egy görcsölős, nehéz kaja. További variációi még várhatók: ananászos, aszalt szilvás, stb.

 


süti beállítások módosítása