Brokkolikrémleves sült virsli karikákkal
2014. január 25. írta: Húsimádó

Brokkolikrémleves sült virsli karikákkal

Brokkolikrémleves sült virsli karikákkal


A téli szombatok és vasárnapok elmaradhatatlan "kelléke" a tartalmas és finom leves. A mostani hétvégén a brokkoli kapott fő szerepet, csináltam egy nagyon kafi krémlevest.

A recept tök egyszerű, a legnehezebb része a zeneválasztás, de végül is a Quimby Kaktuszliget albuma volt a befutó. Úgyhogy énekelt Kiss Tibi, én pedig főzicskéztem...

Vessétek rám a követ, de nem friss brokkoliból készítettem a krémlevest, hanem fagyasztott termékhez nyúltam - de így télvíz idején, ez azt hiszem bocsánatos bűn. Tehát a tényleges meló a következő volt: két nagyobb fej hagymát apróra daraboltam, vajon megdinszteltem őket, majd felöntöttem vízzel, ment bele húsleveskocka, és egy zacsi fagyasztott brokkoli. Hagytam főni az egyveleget, közben sóztam, ment bele bors, petrezselyem, majd amikor már felpuhultak a brokkoli rózsák, akkor jöhetett a botmixer. Kevés liszttel és tejföllel sűrítettem a levesemet, majd néhány virslit nagyon vékony karikákra szeleteltem és kevés olajon lesütöttem őket.  Kész a mű, az alkotó elfogyasztott egy pohár Varsányi rosé fröccsöt - majd jöhetett a főétel. ( Lsd következő poszt ).

süti beállítások módosítása