Nagyon zöld és nagyon finom - petrezselyem krémleves buggyantott tojással
2016. október 06. írta: Húsimádó

Nagyon zöld és nagyon finom - petrezselyem krémleves buggyantott tojással

IMG 0210

Sokszor visszatérő fogás a családunknál a petrezselyem leves, amit általában a nejem szokott "rendelni" tőlem. Most is így történt, felhozott vagy két maroknyit a fagyasztónkból - és jelezte, hogy mit szeretne ebédelni. 

Egy lábasban vajon megdinszteltem az apróra vágott hagymát, majd kevés liszttel összekevertem. Ezt az alapot felöntöttem alaplével, majd érkezett az apróra vágott petrezselyem halom. Só és bors, majd fedő jött a lábasra - és hagytam, hogy az ízek szépen összeálljanak. 

Amint már az íz és az illat kezd meggyőző lenni, akkor jöhet a botmixer, amivel simára dolgoztam a levest. Kevés tejszínnel még finomítottam az állagon, majd a végén egy kevés vajat is olvasztottam a lébe - ami a fényességhez kellett.

Forró, gyöngyöző, sós vízbe pottyantottam egy-egy tojást, amik a levesbetétek lettek - és már lehetett is enni. Elkészíteni is ilyen gyors és egyszerű mint leírni, úgyhogy hajrá, főzzetek Ti is ilyen finomságot!

IMG 0175

IMG 0176

IMG 0177

IMG 0182

IMG 0181

IMG 0183

IMG 0186

IMG 0200

IMG 0210

Sokan vannak velem a FB-on és az Instagramon is, de aki szeretne ott is követni, annak ajánlom az alábbi linkeket:

facebook_1.jpg

insatgram.jpg

süti beállítások módosítása