Húsos palacsinta - kísérlet
2013. május 19. írta: Húsimádó

Húsos palacsinta - kísérlet

Húsos palacsinta - kísérlet

060
Valamelyik gasztro blogon láttam egy klassz ötletet, amit megpróbáltam egy kicsit átértelmezni, kipróbálni - szerintem és a család szerint is elég jó sikerrel.

Ahogy az előző posztban is írtam, pörkölt és palacsinta tészta az, amire szükség van ( http://husimado-eger.blog.hu/2013/05/19/hortobagyi_husos_palacsinta_391 ).

Annyiban más a tészta, hogy újhagymát nagyon kis darabokra felaprózok, majd ezt belekeverem a palacsinta tésztába. A bekevert alapanyagot ugyanúgy kisütöm, mint a hagyományosat, annyi különbséggel, hogy itt azért vastagabb lesz a tészta - ez által azonban tartalmasabb is az ételünk. Ha megvan a sütés, akkor ugyanúgy belekanalazom a pörkölt alapot, majd mind a négy oldalról behajtogatom a tésztát - és már csak az összesütés hiányzik. Kivajazott jénai, 200-220 °C és 25 perc a sütőben, és kész. Én ehhez nem használtam se tejfölt, se szaftot, csak így magában tálaltam, mert szerintem azok elvinnék az ízeket - így viszont egy pikáns, tavaszias hagyma ízzel kombinát húsos palacsintát ehettünk. Szerintem kiváló előétel lehet - majd még kísérletezek vele.

018

019

021

023

030

065

süti beállítások módosítása