Brokkoli krémleves pirított sonkacsíkokkal
2014. november 17. írta: Húsimádó

Brokkoli krémleves pirított sonkacsíkokkal

Brokkoli krémleves pirított sonkacsíkokkal

744

Míg a pisztrángjaim sültek a sütőben, addig összedobtam egy gyors, de tartalmas krémlevest. Mivel teli vagyunk brokkolival - így a választás egyértelműen erre a zöldségre esett.

Mivel a srácaink nincsenek itthon, így a szokásos mennyiségeket redukálnom kellett - egyből egy kisebb lábast vettem elő. Vajat olvasztottam, majd vöröshagymát pároltam fedő alatt, utána pedig két evőkanálnyi lisztet dolgoztam bele. A fagyasztott brokkolikat beleöntöttem a lábasba, majd felöntöttem vízzel. Jobb lett volna húslevest felhozni a fagyasztóból, de őszintén lusta voltam, úgyhogy inkább egy kicsit intenzívebben fűszereztem: petrezselyem, kevés tárkony, só, bors került a lébe, majd hagytam, hadd főjön a tartalom. Amikor már megpuhultak a brokkolik, akkor merülő mixerrel simára dolgoztam a krémlevesemet, és mivel szép és sima lett az állaga - így már sűríteni sem kellett. Betétként sonkákat felcsíkoztam, majd vékony olajon elősütöttem őket - melyeket tálaláskor egyszerűen a levesbe szórtunk. Mire a pisztrángok elkészültek, addigra a leves is megfőtt, úgyhogy mehettünk ebédelni - és ünnepelni a blogom fordulópontját.

705

706

708

709

707

711

713

714

717

730

743

744

süti beállítások módosítása