Tavaszváró penne sajtmártással
2014. február 24. írta: Húsimádó

Tavaszváró penne sajtmártással

Tavaszváró penne sajtmártással

642

Hogy miért tavaszváró? Hát azért, mert teli van tavaszi zöldségekkel ( zöldpaprika, zöldborsó és spárga ), amelyek bár fagyasztva voltak a hűtőnkben - de mégis elhozták a konyhánkba a várva-várt ízeket.

Kezdem azzal, hogy nem vagyok egy nagy spárga rajongó, de mégis vonzott ez a manapság oly népszerű, mondhatnám trendi alapanyag - így hát én is kipróbáltam. Mivel a szombati ebéd a fokhagyma jegyében telt, így az előző posztban leírt fokhagymás sajtmártás is részese lett a történetnek.

Szóval mit és hogyan is csináltam? Először is elővettünk néhány zacsi fagyasztott zöldséget, majd zubogó forró vízben kicsit megfőztem őket, majd egy nagy serpenyőben vajon elkezdtem összedolgozni az egészet. A spárgára és a zöldborsóra Eszter által előkészített ( értsd ledarált és lefagyasztott ) zöldpaprika is került, ezzel tényleg izgalmassá és frissé varázsolvá az ízeket. Amikor már kezdenek összeérni a zöldségek, akkor jöhetnek a fűszerek: só, bors, két gerezd kinyomott fokhagyma és bazsalikom ment rá, na meg egy fél kanál cukor. ( Ezt Eszter javasolta, mondván, hogy ez még harmonikusabbá teszi az ételt. )

Jöhetett az előző posztban leírt fokhagymás sajtmártás mint öntet, kevés tejszín - és már mehetett is az egész a megfőzött penne tésztára, na meg egy rakás reszelt sajt. Ennyi, és már ehetünk is.

612

614

602

624

630

634

626

635

651

642

süti beállítások módosítása