Könnyed szendvics készítése rozé kacsamellből
2017. április 27. írta: Húsimádó

Könnyed szendvics készítése rozé kacsamellből

IMG 4218

IMG 4230

Amikor sütöttem a rozé kacsamelleket, akkor tudatosan eggyel többet készítettem, hogy majd a kihűlése után tök vékonyra szeletelve szendvics készítésére használjam fel.

Másnap délután így is tettem, vagyis szeletelőgéppel nagyon vékony kis szeleteket készítettem, majd elkezdtem a szendvicskék gyártását. A kenyereket vékonyan megkentem vajjal, majd madársaláta került a vajra, ezt követte a nagyon vékonyra vágott paradicsom, majd újhagyma csíkok, kevés majonéz és végül a kacsamell szeletek.

Ennyi. Nem nagy történet, de nagyon kellemes, nagyon ízletes, könnyed kis fogás jött létre - amiben nagyon domináns a kacsamell.

IMG 4196

IMG 4197

IMG 4200

IMG 4204

IMG 4206

IMG 4207

IMG 4208

IMG 4209

IMG 4218

IMG 4232

IMG 4219

Sokan vannak velem a FB-on és az Instagramon is, de aki szeretne ott is követni, annak ajánlom az alábbi linkeket:
facebook_1.jpg

insatgram.jpg

 

süti beállítások módosítása