Sült pontyfilék fűszervajjal, póréhagymás rizzsel
2014. november 05. írta: Húsimádó

Sült pontyfilék fűszervajjal, póréhagymás rizzsel

Sült pontyfilék fűszervajjal, póréhagymás rizzsel

146

Még a nyár végén került a nejem keze alá ez a 4 kilós pontyocska, amit Ő rögtön precízen ki is filézett, beirdalt - így már a szeletek mehettek is a fagyasztóba, most pedig a konyhapultra.

Ez valójában nem egy nagy recept, hanem egy gyors és könnyű ebéd - de olyan jó volt készíteni, olyan mutatós és finom lett, hogy nem tudtam kihagyni, hogy lefényképezzem. Nos, kiengedtek a fagyasztásból a ponty szeletek, besóztam őket, majd paprikás lisztben alaposan megforgattam mindet. Egy nagyobb serpenyőben elősütöttem a filéket úgy, hogy először a bőrös felük került a vékony olajra, majd megfordítottam mindegyiket. Amint kisültek a húsok, akkor sütőpapíron betettem az egészet a sütőbe, már csak azért is, mert a vastagabb részek így szépen átsültek.

Tálaláskor póréhagymás rizs hengerre fektettem a ponty szeleteket - és saját fűszervajjal tálaltuk őket. Jó szemű olvasóim láthatják, hogy a fotóról a fűszervaj hiányzik - de mea culpa, egyszerűen elfelejtettem rátenni. Úgyhogy bocs :-)

083

087

088

086

089

092

095

097

100

114

129

132

146

 

Ja és akinek tetszik a blogom, az nyugodtan szavazhat rám a goldenblog.hu-n:

goldenblog.png

 

süti beállítások módosítása