Snidlinges, ketchup-os sült csirkecombok
2014. december 07. írta: Húsimádó

Snidlinges, ketchup-os sült csirkecombok

Snidlinges, ketchup-os sült csirkecombok

304

Ismét egy olyan étel kreáltam, ami akár egy kezdőnél is sikerrel kecsegtethet - úgyhogy hajrá srácok.

Én felső combot használtam a művelethez, mert azt valahogy jobban szeretjük - úgyhogy a csontok mentén beirdaltam őket, majd besóztam mindet. Egy sütőpapírra pakolgattam a húsokat, majd borsoztam a felületüket, illetve a bemetszések mentén meglocsoltam ketchup-pal mindegyiket, szórtam rájuk apróra vágott snidlinget ( metélőhagymát ) és vajat. Ennyi a meló, a sütő izzik ezerrel, mehet a tepsi a melegbe - majd kb egy óra múlva, amikor aranybarnák a húsok, amikor a villával már omlós a hús - akkor lehet is tálalni. A köretválaszték nagyon széleskörű: lehet rizs, burgonya, saláta vagy bármi hasonló - gyorsan elfogy így is, úgy is. Tegyetek rá még snidlinget, bazsalikomot, és fogyasszátok jó étvággyal.

240

241

243

245

246

249

250

255

257

258

298

307

304

süti beállítások módosítása